... اجازه حالا نمی دن

...اجازه حالا نمی دن

 

گلای بنفشه رو تو دسته گل جا نمی دن          

            

                                        عاشقاتون منو تو قلب شما را نمی دن

 

اونا هرگز نمی دونن که شما رو دوس دارم     

           

                                        اونا حتی جای لفظ تو و من ما نمی دن

 

دلم از بسکه واسه چشمکاتون لک می زنه        

           

                                        توی آسمون می یام وعده ی فردا نمی دن

 

یه روزی جا می ذارید منو می رید از این دیار    

       

                                        دستاتون واسه دوباره دیدن امضا نمی دن

 

خنده تون مثل گلای یاسمن زرد و سپید            

        

                                        واسه دیدن گلا چشام دیگه نا نمی دن

 

منو تنها نذارید این فرصتا غنیمته                      

        

                                        یه روزی نیاید بگید جا روی ابرا نمی دن

 

دل من تنگه واسه چشمکای بچگیا

 

                                        اما مفتی مفتی چشمک واسه روزا نمی دن

 

فکر کنم یه روز می شم یه قاصدک تو خاطره                

 

                                       واسه گیتار دلم دیگه نت لا نمی دن

 

یه روزی باید بیاین بگین همیشه می مونین              

 

                                       بخدا نگید "برید اجازه حالا نمی دن" 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 20:02 http://photo7.blogsky.com

سلام
مرسی از وبلاگ خوبت
اگر قابل دونستی سری هم به ما بزنید
برای تبادل لینک هم پیغام بگذارید
موفق باشید

با سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد