خدای من

               

خدای من

                   یه وقتایی حسودیم می شه به آب و ماهی وعروسک .

      

        اما بعد به خودم می گم جای به این ظریفی رو خدا برای تو گذاشته قدر خودت

 

        و خدات و بدون. دلم نمی یاد این قدر بی رحم باشم که خدا رو تو اوج ندیدنش

 

        نبینم. یه عظیم با یه عالمه برکت . خیلی دیر می فهمیم . تو هم مثل منی ؟ دیر

 

        می فهمی؟ سر سفره ی خدا باشی و شکرنکنی .خدا برات سیب پوست می کنه

 

        ببین چقدر مهربون .

 

                 تو هم فکر کن مثه من به خاطر خوبیهاش . به خاطر اون سیب سرخی

 

        که از درخت برای دو تامون چیده.

 

                 منم فکر می کنم به خاطر همه ی بدیام . به خاطر یه قلب کبود و تو که

 

        قسمت آسمون شدی . و روشن اما من دیر دیدمت.

 

                 چقدر فکر می کنیم با هم به خدا. تو، تو آسمون . منم روی زمین. تو

 

        اونجا کنار بارون . من اینجا  تو دریا .

 

                   اینقدر دور و ناپیدا . اما هم تو رو حس می کنم هم خدامونو.

                  

                   دستام رو به آسمونه ببین . خدا می خواد تو رو  تو دستام  بکاره .

 

         دعا کردم . خودش گفت: دعا کنید اجابت می کنم. این صحبت عزیز خودشه.

 

         ببین چقدر دوسم داره . برام هر روز sms می فرسته . از آسمون ...

 

         می پرسم گناهامو می بخشی؟ می گه : توبه کن با کمال میل .

 

         می گم دوسم داری؟ می گه : اینقدر که خودت نمی فهمی .

 

         ... و هزار تا سؤال بین من و اون بزرگ .

    

                     بیا جون خودمون خدا رو خونه کنیم تو دلامون .

        

               واسه همیشه ی خیلی دور

                  

                                             پس قرارمون یه شب کنار فانوس و دعا

                          منتظرتم

        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد