قرار

 

         قرار

       

                   ببخشید سرم  شلوغ شده مثه همیشه نمی تونم  بیام سر قرار .

 

         راستی به خاطر دیروز خیلی بد شد. به جون خودت حواسم نبود ساعت

 

         دوازده ظهر وقت قراره . دلت نگیره من همیشه دوست دارم . حتی اگه

 

         دیر بیام . شنیدم رو ساعتت نگاه می کردی . به چند نفرم سپرده بودی

 

         خبرم کنن . پیش بچه ها بودم ، که تو خیلی دوسشون داری و سفارش

 

         می کنی باهاشون خوب تا کنم . چشم هر چی تو بگی .

 

                  دیگه چی قشنگم . راستی دیشب از نقاشی بارون ممنون . ولی

 

         چرا اینقدر خیس . چشام هنوزم از بارون دیشب نم دارن .

 

         تو که حال و هوای من و می دونی . دست دستام نیست که تو رو صدا

 

         می کنن . قرار نیست دلم آروم بگیرم . قراره تو کنارم بمونی .

 

                  نگو وقت نداری که می دونم ناز می کنی .

 

         جوش نزن به همه ی قرارات می رسی . دونه دونه . تک تک .

 

         حالا چند تا دعا واسه همه :

 

         مواظبم باش دوباره سینه پهلو نکنم .

 

         مادربزرگ و برسون دلم براش یه ذره شده .

 

         سالی قشنگم حالش خوب بشه .

 

         تو رو جون خودت حرفای خاله بتی رو گوش کن .

 

         دستام و دوباره پر کن . پر از خودت . 

 

         و پرسش: 

 

         پدر بزرگ جاش خوبه ؟ پتوی اضافه نمی خواد ؟

 

         من خیلی تنهام یه شب بیام مهمونیت ؟ درد دل کنم ؟

 

         تو ، هم گوش کنی هم جوابمو بدی ؟

  

نظرات 2 + ارسال نظر
m r l یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 22:18 http://mrl.blogfa.com

سلام
حس عجیبی تو نوشته هاتونه....
اما بسیار جالبه و انسان رو با خودش همراه می کنه..
موفق باشید.

الهه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 18:51

سلام شیرینم خوشحالم از اینکه در همه زمینه های ادبی تبحر داری امیدوارم همیشه وبلاگت به روز باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد