ماجرای من و شیپر

        

 

ماجرای من و شیپر

      

                 شیپر یه سگ آلمانیه. یه دختر سفید  پشمالو، با گوشای

 

        کوتاه. اون توی یه روز نسبتا سرد ماه فوریه به دنیا اومده . و

 

        الان ده ماهشه. شیپر نخای ژاکت منو خیلی دوست داره. چون

 

        هر وقت منو می بینه، دستاشو بالا می بره که پائین ژاکت منو

 

        بگیره . بهتره در مورد شیپر بیشتر بدونین .

 

              اون عادتای خاصی داره مثلا :

 

            از توپ آبی با راه راه های زرشکی بدش می یاد. روزنامه ها

 

         رو مچاله می کنه. سیب زمینی رو با سس سفید ویه تیکه هویچ

 

         پخته شده و همچنین زیتون سیاه دوست داره .

 

            شیپر عاشق پرنده هاست. ساعتا می شینه و اونا رو تماشا

 

           می کنه . مخصوصا طوطی سفید با منقار زرد .

 

                  راستی یکی دو ماه دیگه تولد شیپر . و من برای تولدش

 

          شام سیب زمینی درست می کنم . البته باید یادم باشه، سفارش

 

          یه استخون شیری کم رنگ رو هم بدم. و اینکه کادو یه قلاده ی

 

          نقره ای با دکمه های برجسته .

 

                حتما می پرسید شیپر رو از کجا اوردم ؟  

 

           شیپر پیش مملی زندگی می کرد . ( یکی از دوستای کوچولوم )

 

           اما مملی قبل از سفر شیپر رو به من سپرد . یه چیزی حدود

 

          چهار ماه پیش. شیپر دوست زیاد داره: پاپلی ( خرس اخموی

 

         من ) ، شوبرت ( یه پسر کوچولوی تپل و مپل ) ، کارولین که

 

         با اون توی پارک آشنا شده و ...

 

                شیپر برای خواب یه خونه ی چوبی داره . که من با کمک

 

         آقای نجار اون و طراحی کردم .

 

               شیپر یه مدت حالش خوب نبود. ساق راست پاش تو دویدن

 

          پیچ خورده بود. و شبا بعد از ساعت دو نیمه شب ناله می کرد.

 

                   در ضمن شیپر از تمساح ها می ترسه. این و اولین بار

 

          توی باغ وحش متوجه شدم. و بعد براش دعا کردم که هیچ وقت

 

          اسیر تمساح های آبی ، اونم از نوع غربیش با کراوات گوجه ای

 

          نشه. شیپر از چند تا حیوون بدش می یاد. مثه عنکبوت خونگی ،

      

          شتر دو کوهانه ، آفتاب پرست مکزیکی ، و آخری هم که  واقعا

 

          ترسناکه مار زنگی .

 

                  خلاصه این زندگی یه سگ کوچولو  بود .

 

                 راستی آقای نجار قرار من و شیپر رو برای جشن والنتاین

 

          چند هفته ی دیگه دعوت کنه ، به نظر شما شیپر من و همراهی

 

          می کنه ؟

        

نظرات 3 + ارسال نظر
tata دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 17:42 http://www.eshtar.com

tata دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 17:46 http://eshtar.com

salam man yeki az aasheqhane taranehaye shoma hastam. ba arezooye movafaqhiat(az tarafe ye 2st)

محسن افروغ سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 02:02 http://www,mohsenafrough.blogsky.com

به نام خدا
سلام.
واقعا متاسفم از اینکه حتی در طول این مدت از وبلاگتون گردی هم نتکوندین.امیدوارم شعر وشاعریتون فقط برای سر کلاس نباشه.امروز احساس می کنم انسان زیبای دیگری شدم و به خدا و انسانها به گونه ای دیگر نگاه می کنم نگاهی سرشار از عشق. آنجا که خداوند می فرماید:(( خداوند هر کس را که بخواهد به راه راست هدایت می کند))

با سلام خدمت استاد محترم
باور کنید تو همین مدت کوتاه اتفاقات عجیبی برام افتاد که نتونستم سر به وبلاگم بزنم ولی یه خبر خوب این که توی این مدت خیلی زیاد نوشتم
و حالا با کمک دوستای خوبم اومدم که سر حال تر از قبل ادامه بدم ممنون که به وبلاگم سر می زنید و هوای وبلاگ منو گرم می کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد