کریسمس و دوستای گلم

                                    سلامی سرشار از لبخند تقدیم به شما

 


               امیدوارم بهترین لحظه ها رو داشته باشید

             

               کریسمس هم مبارک

 

               (به فرزانه جون تولدشون رو و به لیندای دوست داشتنی کریسمس رو تبریک

                می گم)


                یه خبر خیلی خوب اینکه دو تا از دوستای بسیار خوبم که دوبلور کارتون های


                کودک و فیلم سینمایی هستن رو در سفری که به تهران داشتم ملاقات کردم و


                در ضمن برای چاپ کتاب شعر کودکم  حسابی بهم انگیزه دادن و راهنماییم کردن.


                از همین جا به حسین و ساناز عزیزم درود می فرستم و بهترین هارو براشون آرزو


                می کنم.


                یه کم بنویس: دوستای خوب؛ پیام آور لحظه های خوب

 

               



          

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشید شنبه 16 دی 1391 ساعت 16:10 http://arshid.blogsky.com/

سلام
همه ی مناسبتهایی که فرمودید مبارک ...
از آثار خوبتان بسیار سپاسگزارم
هر چند که هنوز تنها موفق به خواندن تعداد کمی شده ام .
پایدار و پیروز باشید.

هما شنبه 16 دی 1391 ساعت 22:48 http://www.838838.blogfa.com

من رو با هر اسمی دوس داری بلینک وبیا بگو با چه اسمی بلینکمت راستی من یه وب دیگه هم دارم اونم با هر آدرسی دوس داری بلینک منم تو دوتاش می لینکمت
این آدرس وب عکسمه اینی هم که تو نظر می بینی اون یکیه
www.homajoon.blogsky.com

عشقولانه یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 00:42 http://6967.blogsky.com

مرسی که بهم سر میزنی و خوشحالم می کنی
وبلاگ من خاص و مخاطب هاشم خاص هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد