تولد وبلاگم

سلام

روز پنج شنبه 23 آبان سالروز ایجاد وبلاگ من بود.

و تشکر:

* از طراحان قالب وبلاگم داداشای عـــــزیزم احسان (at) و محسن که در همه ی

زمینه ها همیار من بودن...

* از دوست مهربانم شادی (پرچین راز ) که از لخظه ی دوستی ما همیشه همراه

من بوده و یه روز محبتاش و جبران می کنم...

* از دوستانی که انتقادات و پیشنهادات اونا منجر به پیشرفت من شد ... سحر ( به امید صبحی دیگر) وآذر و داداش آواره ( آواره ی تنها)

* از پشتیبانی خواهران عزیزم 

تعدادی از دوستان عزیزی که قبلا لینک شدن ( به دلیل سر نزدنهای طولانی ) خذف  

می شن و اگر کسی مایل هست  که لینک شو ثابت کنه برای من کامنت بذاره .....  

ممنونم  

 

و این شعر تقدیم به همه ی دوستان: 

    سکوت غم 

    تو سکوتی که سراسر از غمه              

                                                     کسی گریه هامونو نمی شنوه 

    جز خدا هیچکی پناهمون نشد

                                                      چاره ای واسه گناهمون نشد 

    روشنی رو سهممون کرده خدا  

                                                      با وجود اون شدیم ز غم رها 

    ما تموم زندگیمون از خداست 

                                                      بدی از فرشته خویی ها جداست 

    کاش خدا هیچ موقع از دلا نره 

                                                      با خدا باش تو رو بالا می بره

پروانه ی آبی

 

   پروانه ی آبی  

   

        عشق مثه یه پروانه ی آبیه                   

                                                        اگه رها شه به تو بر می گرده 

          

         یه عمره پروانه ی دل پریده  

                                                         اما هنوز به من وفا نکرده  

 

              آبانی عزیز : 

                                   تولدت مبارک 

                                                              محسن   ۱۸ 

 

                  سیب کوچولو ؟                                                آی سا  ؟؟