سفر بندرعباس

   


               سلام عرض می کنم خدمت دوستان عزیزم


          مثل همیشه آرزوی بهترین هارو براتون دارم. خوشبخت باشین الهی


          از پیام هاتون بی نهایت ممنونم....


          جونم براتون بگه تو این مدتی که نبودم با همسری رفتیم بندرعباس. البته به

          اتفاق یکی از دوستان با همسرشون و دختر گل و ناز نازیشون.


          هوا خیلی عالی بود. رفتیم کنار دریا باقالی خوردیم. باد شدیدی می وزیدن که


         کم مونده بود همسری رو با خودشون ببرن.   (ما خدمت باد عزیز عرض


         ارادت داریم اگه جمع بستیمشون به بزرگواری خودتون ببخشید وگرنه دستور زبان


         بلدیم)

    

         و اما سری هم به خواهر شوهر عزیز زدیم... و همگی شبهای خوبی رو در کنار هم


         گذروندیم. نیست منم صدا خوبه، یه کمی هم براشون خوانندگی کردیم البته به


         پیشنهاد دوستان. یاد از آن روزی که بودی زهره یار من...


         چند روز پیش تولد همسری بود. (هردومون اسفندی هستیم) هنوز واسش هدیه


         نخریدم. انشاالله به همین زودی براش تولد می گیرم و حسابی خوشحالش می کنم.


         دوستان خوبم هر انتقاد و پیشنهادی در مورد وبلاگم دارین، در خدمتیم.


         

         یه کم بنویس: سفر آدمو می سازه 


                   و این شعر که خودم خیلی دوسش دارم...




                             (برای خدا)

                         من

                               خدا

                                       من

                     و این بار

                              من پناه خدا شدم