چهارده سالگی و فوتبال

              چهارده سالگی و فوتبال

              بذارین براتون از خاطره ی چهارده سالگی بگم .

             

                        اون موقعـا من دروازه بان تیم فوتبال بودم . گر چه تو مدرسه مون

              تیم فوتبال واسه دخترا نبود ، ولی با اصرار ما اکیپ بچه مثبتا و گریه زاری

              و گیس کشی خودمون، مربی بیچاره راضی می شد آخرای زنگ ، تازه اونم

              دور از چشم مدیر مدرسه ( که از اقوام بود ) فوتبال « دور از چشی بازی»

              کنیم. گه گداری که سایه ی خانم مدیراز دور پیدا می شد ، وانمود می کردیم

              داریـم تو سر و کله ی هم می زنـیم . حـالا توپ کجـا گـم و گور می شد خـدا

              می دونه .

                       از بخت بد تیم من می شدم دروازه بان. تنها عضو گروه که کاملا به

              وسائل ایمنی مجهز بود .از کلاه و هد بند بگیر تا کفش اسپرت. اما وقتی که

              قرار بود تیـم حریف گل بزنه ، بچه ها که فکر می کردن این توپ تو دستای

              معجزه آسای منه بسیار غیر منتظره گل می شد . حالا دروازه بان کجاست ؟

              داره از توپ فـرار می کنه . و بچه ها به جای اینکه ناراحـت بشـن ، شروع

              می کردن به خندیدن . حالا نخند کی بخند .

                       بـاور کـنید وقتـی توپ به طرف دروازه شوت می شـد ، چـون اکثـرا

              هوایی بود ، فکر مـی کردم الانه که یه بمب اتـم رو سرم فرود بیاد و همون

              جا تلف بشم ..........

کی به دنیا اومدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

               تولد توئه دیگه

                 فصل تولدت رسید ماه تولدت اومد       

                                                     ندیده عاشقت شدم کاش بدونی یه جور بد

                 شبی که چشمات وا شدن به روی دنیای بدی

                                                      مامان بابا پیغام دادن که تو به دنیا اومدی

                 چشات که قرمز نبودن آبی مثه دریا بودن

                                                     اون روزا رویادت می یاد که گلدونا تنها بودن؟

                 تو گل شدی تو گلدونا شبیه یاس .... نه اطلسی !!

                                                     همه می گن بزرگ شدی به ارزوهات می رسی

                 حالا بگو آرزوت و همون که توی دل داری

                                                      یادت باشه هر جا می ری خدا رو تنها نذاری

       

                شهریوری های عزیز :

                                   دوستای گلم تولدتون مبارک

                نیره ی عزیز /    3    ..........  مشی خانوم /     4     ........... 

                پگاه نازنین   /   ۹   ..........    ساناز مهربون /    14    ............ 

                آقا حبیب /     19     ..........   میترا جون /     21     ............. 

                رون ویزلی  /    ۲۳ .........    دنای عزیز ؟؟   ..........

                

               

امان از عشق

                

                     امان از عشق

      

                 برای عشقی دردناک و دوست داشتنی

      

                ..... به من نمی آید !!!!

 

                 با عشق

                           نفس کشیدم

                                         گلویم سوخت ....

                                                              نمی دانستم

                                                                            عشق آتشین

                                                                                          به من نمی آید !!

                 رقیبان من

                 گلها عاشقم کردند

                                       غافل از این که

                                                         زنبورها

                                                                    رقیبان نیش دار منند ....

                 ( کوچولو که بودم خوش بین و بی خبر می گفتم :

                 آقا وز وز با گلی خانم عروسی کردن ... بعدنا عسل کوچولو به دنیا اومد ... )

                 .

                  سلام دوستای گلم در صورت تمایل روز و ماه تولدتونو برام بذارید :

                 

                  تا بتونم گوشه ای از محبتای شما عزیزان رو جبران کنم .